1997: 1990's VS 2012's. Swag.

1990's VS 2012's. Swag.

27 May 2012
Again. Me, doing nothing. just sitting on the chair, facing this old ugly bulky monitor.

Like, Apa ni. Cuti kali ni membosankan. Bukan kali ni je. Setiap kali cuti memang bosan.
I Miss Them <3

Kalau time sekolah "Lambat eh cuti"
Kalau time cuti "Lambat eh sekolah bukak"
Like ussual. Manusia tak pernah nak bersyukur kan? Bagi betis nak peha. So Malaysian.

Kalau dulu time 1990's, nama panggilan macam macam. 
Jenab lah, Timah lah, Senah lah, Mamat lah, 
Tapi sekarang? 
Sorang tu Jay padahal nama Ic Jamilah bt Awang.
Sorang tu nama Sally padahal nama surat beranak Salmah bt Endut.
Biasalah, manusia. Nak modern katanya.

Kalau dulu nak panggil orang kemain menjerit.
Kalah amplifier dalam dewan mercu sekolah aku.
Tapi sekarang ni kemain senang.
Buat mulut muncung macam itik sikit then buat keluar bunyi ala ala burung tengah bertelur.
Kawan tu pun dengan bengapnya berpaling jugaklah.
Nampak sangat nama kau tu lain dari yang lain. Alien =='

Sekian Terima Kasih.

1 comment:

  1. Heh biasalah tu . kalau cuti mesti bosan . kalau tak cuti,nak cuti pulak . -.-"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...