1997: Freebies : Custom Made Header

Freebies : Custom Made Header

27 November 2012

Assalamualaikum.

Disebabkan Wi-Fi dekat rumah ni buat hal, so izzat tak boleh nak online buat sementara waktu.Dah sebab takde kerja yang hendak dibuat, izzat dengan rajinnya buat header banyak banyak untuk dikasi kat korang.Kalau ada yang terkenan di hati ambik je, jangan malu malu.




















Header ni bersaiz 910x310 px.Kalau korang nak ubah, korang boleh ubah dekat photoscape atau mana mana photo editor yang korang ada.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...