1997: Freebies: Custom Made Header Part II

Freebies: Custom Made Header Part II

27 November 2012


Seharian izzat tak online siapa perasan? Kalau ada orang yang perasan izzat memang sayang lah dekat beliau. Disebabkan modem buat hal petang tadi, jadi izzat tak boleh nak online. Izzat + Internet dah memang isi dengan kuku. Naik gila petang tadi. Jadi untuk izzat hilangkan rasa bosan yang mungkin akan membawa penyakit sawan tu, izzat pun dengan Suka+Rela+Hati buat header untuk dijadikan freebies. Siapa nak ambik aje. jangan malu-malu #Alah kau Jah, Macam tak biasa.










Okey? Amacam? boleh lah tahan kan? Ambik lah kalau nak. Memang izzat buat untuk korang pun kan. Kalau dah ambik jangan lupa credit. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...