1997: Freebies : Custom Made Header Part III

Freebies : Custom Made Header Part III

28 November 2012


Disebabkan hajat untuk tengok Movie ni time dia baru keluar tidak kesampaian, Maka hanya ini yang mampu aku lakukan. Dah lah Twilight Breaking Dawn Part II pun aku tak boleh nak tengok. Bertapa Tertekannya Hidup aku. Sedih.


Thats all of it. Kalau korang tengok betul betul lah kan, Yang Tooth Fairy tu lain sikit. Sebab, nak crop gambar sayap dia tu memang leceh gila, so kenalah tapung tapung macam tu je. Tapi rasanya yang Tooth Fairy tu lagi cantik. KOT?

Link back if you guys use this ok? Thank You.

5 comments:

  1. Izzat, ceq ambik jack frost tu tauu, ceq dah kredit daah :3

    ReplyDelete
  2. Take one :) as collection thanks izzat

    ReplyDelete
  3. Can I have the Jack Frost one ? I'll give a full credit :)

    ReplyDelete
  4. Trololololo of course lah boleh =3=

    ReplyDelete
  5. Izzat, nice freebies :) Saya nak guna header ni untuk buat first skin saya :) Thanks!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...