1997: Senarai Pemenang Segmen December Award & School Holiday Contest

Senarai Pemenang Segmen December Award & School Holiday Contest

06 December 2015

Akhirnya, saat saat yang ditunggu tunggu. Ngeh ngeh ngeh sorry lambat announce ye, kurang berkesempatan.
So ni dah alang alang berkesempatan, aku annouce terus jela.

────────────❀❃────────────
Segmen December Award

Untuk blog blog yang bakal dipilih untuk award December ni, aku akan update next time tapi dalam minggu ni jugak sebab memang ambik masa untuk aku evaluate satu satu ;'((

Tapi untuk 10 blogger yang aku akan masukkan dalam bloglist aku tu, aku dah slow slow masukkan. Boleh lah tengok sama ada blog korang ada ke tak ;)

p/s: Sila tuntut hadiah dalam masa 3 hari after tarikh pemenang diumumkan, kalau tak automatically hadiah dibatalkan.

────────────❀❃────────────
School Holiday Contest

Peringatan kepada bakal pemenang, Ctrl + F and type korang punya URL blog. Kalau ada tu maksudnya korang berjaya dapat tempat lah tu. So if korang berjaya, refer kepada sponsor yang aku dah link kan blog diorang dekat nama diorang masing masing. As for sapa yang menang hadiah aku tu, boleh contact aku dekat Facebook Page aku ;) Jangan risau aku tak makan orang. 

Topup RM10 untuk 2 Pemenang daripada Aku (Bang Jatt)
Contact dekat >>Sini<<
 




Wang Tunai RM30 untuk 1 Pemenang daripada Eintan Nurfuzie
Contact dekat >>Sini<<

1) http://erinndryana.blogspot.my/2015/11/segmen-december-award-school-holiday.html


Review Blog untuk 5 Pemenang daripada Sabrina SA
Contact dekat >>Sini<<
  
 
Wang Tunai RM(dirahsiakan) untuk 2 Pemenang daripada Blog Korn
Contact dekat >>Sini<<
 
1) http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2015/12/segmen-december-award-school-holiday.html
2) http://twittykingdom.blogspot.my/2015/12/segmen-december-award-school-holiday.html
10 Blog dimasukan dalam bloglist (Pilihan Korn Sendiri)


Chocolate Bubble Rice untuk 2 Pemenang daripada Ombakbergigi
Contact dekat >>Sini<<


Backpack bag Worth RM120 untuk 1 Pemenang daripada Fikri Malek
Contact dekat >>Sini<<

Bloglist untuk 5 Pemenang daripada Miss BaNu
Contact dekat >>Sini<<
  
 


Bloglist untuk 5 Pemenang selama sebulan daripada Izyan Yan Cinnamon
Contact dekat >>Sini<<
  
 

Wang Tunai RM20 untuk 1 Pemenang daripada Norhafizah mohd Alwi
Contact dekat >>Sini<<

Topup RM5 untuk 4 Pemenang daripada Nurmasitah Nasri
Contact dekat >>Sini<<
 
 

────────────❀❃────────────

Mak ai penat gila weh :'(( Lepas ni aku taknak dah pilih pakai Random.Org. Penat screenshot and crop weh haha!

So, kepada yang menang. Tahniah aku ucapkan miew miew. Kepada yang tak berjaya tu, ala chill je bukan rezeki lagi. Nanti kalau aku buat lagi, join la. Mana tau time tu baru rezeki ada ;)

34 comments:

  1. Alhamdulillah menang topup dari tuan blog hehhee. mcm tauutauu jee kite mmg takde topup skank ni hahaha. terima kasih buat segmen ni... nnti sy pm di facebook

    ReplyDelete
  2. tahniah semua pemenang. alhamdulillah ada rezeki gak .. hihi..:)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...ada jugak link www.ciksiti.com ^^ masehhhh

    ReplyDelete
  4. Seriously bagpack ! Wow that's totally cool tho . Semua hadiah cool :D ( Syamsid Blog )

    ReplyDelete
  5. congratulations to all the winners :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah :') heee! Thank you!

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...terima kasih.... ;-) akak dah buat tuntutan...hihihi...
    Tahniah semua.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulliah dapat teman ksychai.. :)
    tahniah kepada pemenang :)

    ReplyDelete
  9. time kasih bang jatt...tp mcm mn nak contact eintan tu ye???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah selitkan sekali link facebook Kak eitan dalam entry dekat atas ;)

      Delete
  10. alhamdulillah and a big congrate for those yang menang. (:

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah thanks :D
    banyak nya pemenang! hehehe

    ReplyDelete
  12. macam mana nak contact pemenang tu takde cbox?

    ReplyDelete
  13. macam mana nak contact pemenang tu takde cbox?

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah...rezeki..tahniah pada yang menang...

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. alhamdulillah :)
    tahniah kepada semua pemenang \^_^/

    ReplyDelete
  17. Takde rezeki huhu. Tahniah kpd semua pemenang ^^

    ReplyDelete
  18. Saya dah PM sponsor saya di FB semalam. Tapi tak ada reply..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berkaitan ni, boleh Pm saya di Fb? Saya boleh kasi contact sponsor tersebut tapi kena tempat private sikit. Thanks ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...